بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی

کدام دستگاه لیزر موهای زائد قوی ترین است

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی

برای اینکه تصمیم بگیرید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد متعدد برای شما، سالن و مشتریان تان مناسب است، باید تحقیقات خود را انجام دهید و مزایا و معایب آن را بسنجید.

در ایران که یکی از کشورهای پیشرو در امر زیبایی است، یکی از پردرآمدترین درمان‌های زیبایی، لیزر موهای زائد است و بسیاری از کلینیک‌ها بیش از همه بر روی این فرآیند تمرکز می‌کنند. بنابراین، اگر در حال حاضر صاحب یک سالن یا کلینیک زیبایی هستید، یا در حال برنامه ریزی برای افتتاح آن هستید، داشتن تخصص در رفع موهای زائد منطقی است.

در اینجا، ما دستگاه‌های لیزر موهای زائد حرفه‌ای با برندهای بزرگ را با هم مقایسه می‌کنیم تا بتوانید ببینید که آیا دستگاهی که در یک کلینیک استفاده می‌شود برای شما مناسب است یا خیر.

لیزر موهای زائد در حال افزایش است، صنعتی که با سرعت باورنکردنی در حال رشد است. دستگاه های لیزر موهای زائد اکنون فوق العاده قدرتمند هستند و در نهایت – بسته ها اکنون مقرون به صرفه هستند! 5-6 سال پیش، بسته های حذف لیزر تمام بدن به راحتی 1 میلیون تومان بود، اما همه چیز تغییر کرده است. با وجود شرکت‌ها و تکنسین‌های لیزر بیشتر، صنعت رقابتی‌تر است، اما این بدان معناست که هنگام انتخاب شرکتی که برای شما مناسب است، می‌تواند یک میدان بزرگ باشد.

هنگامی که شروع به تحقیق در مورد لیزر موهای زائد می کنید، نکته کلیدی مطلقی که باید بررسی کنید و به درستی تحقیق کنید این است که بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی

کدام دستگاه لیزر موهای زائد قوی ترین است

شما بهترین خدمات ممکن را با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد می خواهید، در غیر این صورت ممکن است کار نکند، موهای شما برداشته نشود و/یا موهای شما برگردد به این معنی که پول شما هدر رفته است. همیشه ارزانتر بهتر نیست و اگر خیلی ارزان است، چگونه اینقدر ارزان است؟! همیشه دلیلی وجود دارد و معمولاً این دلیل یک تکنسین بی تجربه است که از یک ماشین بسیار ارزان و معمولاً ناایمن استفاده می کند که به طور بالقوه از فناوری قدیمی استفاده می کند.

در بهترین دستگاه لیزر موهای زائد به دنبال چه چیزی باشید؟

به منظور انتخاب آگاهانه هنگام بررسی دستگاهی که باید خریداری کنید، باید چند فاکتور را در نظر بگیرید.

سرعت دستگاه

با توجه به اینکه همه زندگی پرسرعتی دارند، مصرف کنندگان زیبایی شناختی تقریباً آنی را طلب می کنند و تنها زمانی راضی می شوند که درمان نه تنها عالی، بلکه فوق العاده سریع نیز باشد. زمان از ورود به کلینیک تا خروج پس از اتمام قرار ملاقات آنها باید تا حد امکان کوتاه باشد، بدون هیچ گونه خطری در خدمات مشتری یا کیفیت درمان.

به منظور کوتاه نگه داشتن زمان درمان تا حد امکان، در نظر گرفتن اندازه نقطه و سرعت تولید پالس بسیار مهم است. هرچه اندازه لکه بزرگتر باشد، ناحیه بدن قابل درمان بزرگتر است. همچنین این مورد است که اندازه لکه های بزرگتر منجر به نفوذ عمیق تر پوست می شود و لیزر می تواند به عمیق ترین فولیکول ها برسد. در نواحی کوچکتر و ظریف‌تر، مانند صورت، باید از اندازه نقطه متمرکزتر و کوچک‌تر استفاده شود. بهترین دستگاه لیزر موهای زائد حرفه ای باید توانایی کار در مناطق کوچک و بزرگ را داشته باشند.

ارائه دهنده لیزر موهای زائد چیست

سرعت پالس دستگاه

ویژگی دیگری که فرآیند حذف موهای زائد فوق العاده سریع را تضمین می کند، سرعت پالس است. هر پالس یک بار ناحیه خاصی را هدف قرار می دهد و با گوشی طراحی شده برای ارسال تعداد زیادی پالس در ثانیه، فولیکول های موی بیشتری را می توان در زمان اختصاص داده شده از بین برد. ماشین های حرفه ای معمولا با ضربان نبض 10 در ثانیه کار می کنند و با این سرعت می توان مناطق بزرگ را به سرعت و کارآمد درمان کرد.

برای اینکه پیشروترین ارائه دهنده لیزر موهای زائد در شهر خود باشید، توانایی درمان انواع پوست بسیار مهم است. هر مشتری حساب می کند، و تبلیغات شفاهی فوق العاده رایگان است. با این حال، اگر مجبور شوید مردم را از خود دور کنید زیرا برای درمان نوع خاص پوست آنها مجهز نیستید، تبلیغات دهان به دهان می تواند به طور ناگهانی برای تجارت شما بسیار مضر باشد.

در ابتدا، لیزر درمانی فقط بر روی مشتریانی با رنگ پوست روشن موثر بود و افرادی که پوست تیره‌تری داشتند، عوارض جانبی ناخواسته‌ای را تجربه کردند. اینها شامل سوختگی – آسیب پوستی که منجر به لکه‌های کم رنگ‌تر می‌شود.

خوشبختانه فناوری جدید این مشکلات را ریشه کن کرده است و پیشرفت در زمینه لیزر به این معنی است که دستگاه های حرفه ای رفع موهای زائد می توانند انواع پوست را درمان کنند. برای مثال، Nu TriLaze Plus برنده جایزه، توانایی درمان طیف وسیعی از انواع پوست را با استفاده از سه لیزر بسیار پیشرفته – Nd:YAG، دستگاه لیزر دایود و الکساندرایت دارد. هر یک از اینها از طول موج خاصی برای هدف قرار دادن موهای هر نوع پوست استفاده می کند.

خرید اینترنتی دستگاه لیزر در تهران

مراقبت های پس از آن قابل اعتماد

هنگام تحقیق در مورد اینکه کدام دستگاه لیزر موهای زائد برای کلینیک شما مناسب است، یک خدمات مراقبت پس از آن قابل اعتماد عامل مهمی است که باید در نظر بگیرید. ارائه دهندگان معتبر باید آموزش کامل را با هر خرید ارائه دهند – چه به صورت آنلاین یا در محل، و این باید همه چیزهایی را که برای استفاده با اطمینان از دستگاه خود نیاز دارید بدانید. برای به دست آوردن گواهی آموزش مورد نیاز، این دوره باید شامل اصول اولیه تشخیص نوع پوست، ملاحظات بهداشتی و ایمنی و نحوه تمیز کردن و نگهداری دستگاه شما باشد.

علاوه بر یک دوره آموزشی با کیفیت، فروشندگان معتبر بهترین دستگاه لیزر موهای زائد باید یک وعده پشتیبانی مادام العمر ارائه دهند، علاوه بر این که اگر دستگاه شما در مدت زمان مشخص شده تعمیر نشد، باید یک دستگاه جایگزین تهیه شود و به کلینیک شما اجازه می دهد به درمان ادامه دهد.

قیمت بهترین دستگاه لیزر موهای زائد چقدر است؟

تفاوت زیادی در هزینه دستگاه های لیزر موهای زائد حرفه ای وجود دارد و منطقی است که از نزدیک بررسی کنیم که هر دستگاه برای قیمت خود چه ارائه می دهد.

دو پیشرو در صنعت، Candela و Cynosure، ماشین‌های خود را با قیمت بالای 350 میلیون تومان به بازار عرضه می‌کنند و مدل‌های دست دوم آن حداقل 300 میلیون تومان به فروش می‌رسند.

شرکت بین المللی طاهرتاج مادر دستگاه هایی را ارائه می دهد که به طور قابل توجهی ارزان تر از دستگاه های ارائه شده توسط Cynosure و Candela هستند، اما بسیار فراتر از مشخصات این برندها هستند.

Alma، یکی دیگر از تولیدات طاهرتاج مادر است، Alma Soprano Ice Platinum را تولید می کند – یک مدل سه در یک شبیه به Nu TriLaze Plus، اما بیش از سه برابر قیمت دارد!

قیمت یک دستگاه لیزر موهای زائد حرفه ای چقدر است

آیا میتوانیم بصورت اینترنتی دستگاه لیزر خریداری کنیم؟

بهترین دستگاه‌ لیزر موهای زائد که از طریق شرکت ها فروخته می‌شوند،داخل کشور تولید نمی‌شوند، بنابراین پشتیبانی، قطعات و آموزش‌های بعدی به اندازه کافی در دسترس نیستند و می‌توانند منجر به اختلالات پرهزینه در کسب‌وکار شما شوند.

مسلماً قیمت‌های این ماشین‌ها جذاب است، اما با علم به اینکه بازگشت کمی برای ماشین‌های ارسالی از خارج وجود دارد، سازندگان اغلب ادعاهای نادرست یا اغراق آمیزی در مورد مشخصات یا ویژگی‌ها دارند.

با افزایش محبوبیت لیزر موهای زائد حرفه ای، این لیزر به یکی از معادن در دنیای زیبایی تبدیل شده است. بسیاری از تکنسین های زیبایی وارد کسب و کار ارائه این خدمات لیزر شده اند. اما آیا تمام تجهیزات لیزر موهای زائد حرفه ای برای پوست و نوع موهای شما بی خطر هستند؟

تعدادی از بهترین تجهیزات لیزر موهای زائد حرفه‌ای در ایران را بررسی کردیم تا به شما در انتخاب سالن یا کلینیک مناسب برای بازدید بر اساس تجهیزات و شهرت آنها کمک کنیم. همچنین اگر دوست دارید موهای خود را در خانه بردارید، در این پست جزئیات بهترین جایگزین برای مراجعه به سالن ها و کلینیک ها را برای شما قرار داده ایم.

خرید دستگاه لیزر موهای زائد از بصورت اینترنتی به خوبی می تواند یک اشتباه گران قیمت باشد چون شما حتما باید از دستگاه دیدن کنید و بعد با توجه به کیفیت و مشخصات مورد نظری که دارید هزینه آن را بپردازید.مورد دوم دیگر خدمات و پشتیبانی شرکت تولید کننده و فروشنده است که موقع فروش یا ارسال محصول برای شما باید انجام بدهد.

تمامی این موارد توسط تیم حرفه ای شرکت طاهرتاج مادر بصورت دوره ای بر روی دستگاه ها انجام خواهد شد.برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

لیزر موهای زائد حرفه ای در تهران

سوالات متداول درباره لیزر موهای زائد حرفه ای

آیا لیزر 100% موهای زائد را از بین می برد؟

جلسات کامل لیزر می تواند پوست شما را برای سالها احساس ابریشمی و بدون مو کند، اما موها همچنان می توانند رشد کنند.

عوارض لیزر درمانی چیست؟

لیزر درمانی می تواند باعث تحریک جزئی در سطح پوست شود و منجر به تورم، درد، خارش و غیره شود.

محدودیت لیزر موهای زائد حرفه ای

به همان اندازه که لیزر موهای زائد حرفه ای به نظر می رسد، دارای محدودیت های زیر است:

حریم خصوصی

بسیاری از مردم ممکن است با دیدن برخی از قسمت‌های بدنشان که می‌خواهند بی‌مو کنند توسط غریبه‌ها راحت نباشند. و تکنسین لیزر ممکن است فقط یک غریبه با یک برچسب حرفه ای باشد.

همیشه در دسترس نیست

لیزر موهای زائد حرفه ای مانند سایر دستگاه ها و روش های رفع موهای زائد در هر گوشه و کناری در دسترس نیست. در نتیجه، ممکن است مجبور شوید کیلومترها سفر کنید تا یک کلینیک مناسب برای خود داشته باشید.

هزینه بالا

روش های زیبایی مانند لیزر موهای زائد حرفه ای بسیار گران هستند. تصور کنید که یک جلسه 5 میلیون تومان هزینه داشته باشد و شما باید ده جلسه از آن را انجام دهید. این مقدار قابل توجهی است!

Rate this post
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *