خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم 2022

خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم

از جدیدترین دستگاه های درمانی لیزر می توان به دستگاه لیزر پلاتینیوم نسل جدید اشاره کرد که برای درمان موهای زائد استفاده خواهد شد. رویش موهای زائد بدن برای همه زنان و مردان به خصوص خانم ها ناخوشایند است. راه های زیادی برای خلاص شدن از شر موهای زائد وجود دارد اما اگر بخواهیم برای همیشه برای رفع موهای زائد اقدام کنیم، بایستی به روش درمانی لیزر مو روی آورد. دستگاه های لیزر مو متنوعی برای انتخاب این شیوه درمانی موجود است که یکی از بهترین روش های درمانی لیزر مو استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم است.

مشاوران ما :

  1. خانم انصاری 09127485731
  2. خانم صمصامی 09127869534
  3. آقای آذری 09127736546


معرفی دستگاه لیزر پلاتینیوم

در ساخت و طراحی بروز دستگاه لیزر پلاتینیوم سیستم خنک کننده ای قوی تعبیه شده است. این سیستم با توجه به تکنولوژی به کار رفته در آن لیزر درمانی را به درمانی بدون درد و بدون سوختگی مبدل کرده است. همچنین دستگاه لیزر پلاتینیوم مجهز به هندپیس لیزر پیشرفته ای است که سه طول موج با متفاوت را تلفیق کرده و ریشه های مو را در هر سطحی و با هر ضخامتی هدف قرار می دهد. وجود این هندیپس باعث کارایی بیشتر دستگاه لیزر پلاتینیوم شده است. هر یک از این طول موج ها ساختاری از مو را مورد هدف لیزر مو قرار می دهند. خاصیت دیگر این دستگاه مناسب بودن و اثر گذاری دستگاه لیزر بر انواع رنگ های پوستی است. حتی بر پوست های برنزه مصنوعی نیز رفع مو های زائد مناسب است. قابلیت مهم این دستگاه قابلیت تنظیم و ایجاد تغییرات در تنظیمات دستگاه توسط اپراتور است. دستگاه لیزر پلاتینیوم برای خانم ها و آقایان و با توجه به نوع مو قابل تغییر است.

عملکرد و ویژگی های دستگاه لیزر پلاتینیوم

عملکرد دستگاه لیزر پلاتینیوم به این صورت است که با ایجاد حرارت تدریجی به تدریج باعث از بین بردن فولیکول های مو می شود و امواج دستگاه لیزر پلاتینیوم از پوست عبور کرده و گرما مستقیم فولیکول های مو را هدف قرار خواهد داد. گرمای تولید و ساطع شده از دستگاه لیزر باعث از بین رفتن فولیکول مو شده و فقط مو و پیازچه مو را هدف قرار خواهد داد. هر یک از امواج به کار رفته در دستگاه لیزر پلاتینیوم به سطوح مختلف پوست نفوذ کرده و حتی موهای عمیق و زمخت را نیز مورد هدف قرار خواهد داد. هر یک از طول موج های به کار برده شده در دستگاه مذکور برای سطوح مختلف پوست و رنگ های پوستی مناسب است و لازم است با توجه به نوع پوست تغییرات را در تنظیمات دستگاه ایجاد کرد.
ویژگی بارز و مهم دستگاه لیزر پلاتینیوم همه کاره بودن دستگاه است. دستگاه لیزر مذکور علاوه بر رفع موهای زائد در درمان مشکلات پوستی و عوارض های پوستی نیز کاربرد دارد. از بین بردن لک های پوستی و یا چروک های صورت از دیگر کاربرد های دستگاه لیزر پلاتینیوم است. سرعت بالای درمان، تکنولوژی انیمیشن، راحتی بیمار و نبود احساس درد در درمان، طول عمر و دوام درمان از ویژگی های مهم این دستگاه است.


کاربرد دستگاه لیزر پلاتینیوم چیست؟

کاربرد دستگاه لیزر پلاتینیوم برای بسیاری از استفاده کنندگان این دستگاه مهم است. برای اطلاع بیشتر در خصوص مزایای و ویژگی این دستگاه لازم است تا با کاربرد درمانی آن آشنا شویم. از کاربرد دستگاه لیزر پلاتینیوم می توان به موارد زیر اشاره کرد؛
رفع موهای زائد در همه نقاط بدن برای مدتی طولانی
موثر در تحریک سرعت کلاژن سازی و جوان سازی پوست
درمان ضایعات پوستی مانند کک و مک و خال و ضایعات رنگدانه های پوستی
درمان ضایعات عروقی پوست مانند تلانژکتازی سیاهرگ های پا و صورت، لکه های پورت واین و رگ های عنکبوتی و همانژیوم مویرگی

مزایای استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم چیست؟

مزایای استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم در موارد زیر خلاصه شده است؛
قابل استفاده برای همه افراد و در سنین پایین
استفاده از سه طول موج برای پاکسازی و درمان انواع پوست های روشن و تیره و برنزه
قابلیت تنظیم پیشرفته و ایجاد تغییرات به دلخواه و بر نوع پوست
پاکسازی سریع پوست
عدم ضرورت استفاده از مواد مصرفی مانند بی حس کننده یا کرم های موبر
رفع موهای زائد بدون کمترین درد و سوختگی
از بین بردن موهای زائد برای همیشه
درمان ضایعات پوستی
هزینه معقول و مقرون به صرفه
رعایت موارد مهم قبل و بعد از استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم چیست؟
قبل از استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم لازم بیمار مواردی را رعایت نماید تا عملکرد دستگاه را تحت تاثیر قرار نداده و بازدهی درمان مد نظر بیمار و درمانگر باشد. برای استفاده صحیح از این دستگاه رعایت یکسری پیش نیاز ضروری است.
عدم استفاده از حمام آفتاب و یا سولاریوم ها حداقل یک هفته قبل از استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم ضروری است.
عدم استفاده از موم و وکس حداقل یک ماه قبل از استفاده از دستگاه لیزر مو پلاتینیوم ضروری است.
حداکثر دو روز قبل از استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم بایستی نقطه مد نظر را اصلاح کرد. ناحیه درمانی باید عاری از هرگونه لوسیون و مواد بهداشتی مانند کرم باشد.
کسانی که به طور مداوم روزانه آنتی بیوتیک استفاده می کنند بایستی تا اتمام دارو برای استفاده از دستگاه لیزر صبر کرد. رعایت تمامی نکات فوق قبل از استفاده از دستگاه پلاتینیوم برای لیزر درمانی لازم می باشد زیرا عدم رعایت هر یک از موارد فوق بر عملکرد دستگاه تاثیر سو خواهد گذاشت. لازم است پس از استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم به نکاتی نیز توجه نمود.
در صورت ایجاد احتمالی سرخی و التهابات پوستی در ناحیه درمانی از کمپرس یخ استفاده شود. اسکراب پوست نیز باعث نرم تر شدن پوست می شود.
استفاده از کرم های مرطوب کننده بعد از استفاده از دستگاه لیزر پوست موثر است پس از استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم تا 48 ساعت بعد از عطر و اسپری و لوازم آرایشی استفاده نشود.
برای ساکن شدن درد از مسکن استفاده نشود زیرا امکان ایجاد التهاب را افزایش می دهد و مورد بعدی این است که یک هفته پس از انجام لیزر از انجام ورزش های سنگین خودداری شود چون پوست ناحیه درمانی ضعیف شده و نیاز به ترمیم دارد و انجام ورزش های سنگین نیز باعث تعریق و سوزن سوزن شدن پوست و ایجاد التهاب خواهد شد.

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *